Επιστροφή στην αρχική σελίδα

Branding

Είναι η ανάπτυξη της εμπιστοσύνης που κάνει τους πελάτες οπαδούς

«Οι φίρμες είναι όπως οι άνθρωποι»

Οι φίρμες (brands) έχουν τη δική τους προσωπικότητα και το δικό τους κοινό και σίγουρα δε δημιουργούνται στο μπάνιο μας. Αν οι αξίες της φίρμας συγκινούν το κοινό, τότε οι πελάτες γίνονται οπαδοί, που εμπιστεύονται και επιλέγουν σταθερά το προϊόν μας.
Κάθε brand έχει τη μοναδικότητά του. Άρα και την ταυτότητά του. Η ταυτότητα ορίζεται από το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον το οποίο διαμορφώνεται από τη στρατηγική του branding.

- Δημιουργία του brand (όνομα, σήμα, λογότυπο, house style)
- Δημιουργία εταιρικού μηνύματος (slogan)
- Ανάπτυξη εταιρικής ταυτότητας (κάρτες, επιστολόχαρτα, φάκελοι, τιμολόγια, κ.ά.)
- Ανάπτυξη προϊοντικής ταυτότητας
- Brand profile (sites, εκθεσιακοί χώροι, corporate έντυπα, corporate videos)
- Newsletters, house organs
- Image manuals, guidelines / εγχειρίδια χρήσης εταιρικών σημάτων και εικόνας
- Πρόγραμμα αποδοχής της φίρμας


Web marketing

«σύγχρονες ανάγκες – σύγχρονα εργαλεία»

Ταχύτητα – οικονομία – παγκόσμια εμβέλεια
Άμεση πρόσβαση σε αγορές, κοινωνίες, ανθρώπους, με τη μέγιστη οικονομία.

- Μελέτη και ανάπτυξη επικοινωνιακής εκστρατείας στο διαδίκτυο
- Σχεδιασμός, δημιουργία, ανάπτυξη και συντήρηση ιστοσελίδων
- Προώθηση ιστοσελίδων & Υπηρεσίες SEO
- Σχεδιασμός, διαχείριση, αποστολή e-newsletters
- Ανάπτυξη και διαχείριση σελίδων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media)
- Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακής δημοσιότητας
- Σχεδιασμός και αποστολή στοχευμένων web μηνυμάτων και προσκλήσεων
- Ανάπτυξη προγράμματος SMS, MMS επικοινωνίας
- Κωδικοποίηση παρουσίαση αποτελεσμάτων


Direct Marketing

Προσωποποιημένη επικοινωνία – άμεσο αποτέλεσμα
«Ευθεία στο στόχο»

Είναι η άμεση επικοινωνία με συγκεκριμένες ομάδες κοινού.
Η στοχευμένη προώθηση μηνυμάτων που δημιουργεί άμεσο ενδιαφέρον και όφελος.

- Ορισμός στόχου
- Δημιουργία εξειδικευμένων μηνυμάτων
- Αποστολή μηνυμάτων / επικοινωνία με το κοινό / προώθηση ζητούμενου
- Reporting
- Έκδοση - Κωδικοποίηση αποτελεσμάτων


Events management

«Η ανθρώπινη συμμετοχή ορίζει την αξία των γεγονότων»

Το θέμα δεν είναι να φέρουμε τους ανθρώπους στα μέτρα μας, αλλά να πάμε εμείς στα μέτρα των ανθρώπων.
Από το 1991 οργανώνουμε γεγονότα έξω από τις γνωστές συνταγές.

- Συνέδρια, Ημερίδες
- Εκθέσεις – Εκθεσιακά Περίπτερα
- Εταιρικές Εκδηλώσεις και Παρουσιάσεις
- Θεματικά Γεγονότα
- Σεμινάρια


Έχουμε διοργανώσει το μεγαλύτερο επιστημονικό συνέδριο στη χώρα
(ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ – ΖΑΠΠΕΙΟ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2011)


Διαφήμιση (δημιουργία, παραγωγή, media)

Με δημιουργικότητα και στρατηγική
«Σημασία δεν έχει το μέγεθος του προϋπολογισμού αλλά το μέγεθος της ιδέας»

Ο τρόπος, ο χρόνος και τα μέσα για να διαδοθεί ένα μήνυμα απαιτούν στρατηγική, δημιουργικότητα, γνώση και πάθος για το αποτέλεσμα.
Εμείς δεν πιστεύουμε στην πλύση εγκεφάλου. Σε μια εποχή που το κοινό μένει ασυγκίνητο από την πλειοψηφία των διαφημίσεων, εμείς ψάχνουμε και πετυχαίνουμε να απευθυνθούμε στην ψυχή των πελατών.
Έτσι αξιοποιούμε την επένδυση των πελατών μας και συμμετέχουμε στην επιτυχία τους.

- Δημιουργικός και στρατηγικός σχεδιασμός της διαφήμισης
- Δημιουργία και παραγωγή των κατάλληλων μηνυμάτων για τα έντυπα και 
   ηλεκτρονικά μέσα
(καταχωρήσεις τύπου, Radio – TV Spots, έντυπα, web & multimedia)
- Επιλογή των κατάλληλων διαφημιστικών μέσων με βάση τις έρευνες και τα
   στοιχεία αποτελεσματικότητας
(Web, Radio, TV, περιοδικά, εφημερίδες, outdoor)
- Εκπόνηση του διαφημιστικού προγράμματος – απολογισμός


Δημόσιες Σχέσεις

Απλές κινήσεις – μεγάλα αποτελέσματα
«Αν ενδιαφερθείτε για τους πελάτες σας, θα ενδιαφερθούν κι αυτοί για σας»

Δημόσιες σχέσεις είναι οι ενέργειες που δεν καταγράφονται στις συμφωνίες. Έχουν ανθρώπινα κίνητρα και αποτελέσματα.

- Ενέργειες δημοσίων σχέσεων (δώρα, κάρτες, επικοινωνίες)
- Εκδηλώσεις δημοσίων σχέσεων
- Ανάπτυξη Δημοσιότητας
- Επαφή με τον Τύπο / Δελτία Τύπου / Συνεντεύξεις
- Διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες


Χορηγικά προγράμματα

Είναι η αναβίωση του χορηγικού πνεύματος για την επιτυχία σκοπών
«αμοιβαιότητα για καλό σκοπό»

- Ανάπτυξη φακέλου χορηγών
- Εξασφάλιση χορηγών
- Εκπόνηση του προγράμματος


Promotion

Ανάπτυξη προωθητικών πακέτων και εκδηλώσεων
«δούναι και λαβείν»

- Σχεδιασμός και εκπόνηση προωθητικών ενεργειών
- Ανάπτυξη προωθητικών πακέτων
- Δειγματοδιανομές
- Happenings


Έρευνες

Η έρευνα είναι σπουδαίο στρατηγικό εργαλείο για την επικοινωνία

«η γνώση είναι δύναμη»

- Επιμέλεια ερευνών

- Αξιολόγηση και αξιοποίηση στοιχείων ερευνών


Εκδόσεις

 - Σχεδιασμός, επιμέλεια, ανάπτυξη εκδόσεων